Gårdagens mat

 
NomNom =)
 
Piggelin och päronsplitt är jätte bra att ha hemma om suget sätter in för de är endast 1 pp st!
Snacksen fick jag tips av en blogg/instagram använadre, ska länka till hennes blogg sen. Det är gurka i skivor med 3% philladelfiaost på (lite lite) och sedan en liten skinkbit, va ju riktigt gott och dessa blev väll kanske max 1 pp! Bra att ta till om man vill sitta och plocka med nått =)
 
Mackan jag testa igår va okej, tror dock att jag ska testa med skinka istället för ägg för det blev en lite konstig konsestens ihop med avocadon. Annars var det gott med det rostade varma brödet.
Middagen bestod av ris och kyckling i Patak,s Tikka masala, det va första gången jag testade den och jag tyckte den var riktigt god! endast 3 pp per 1/4 burk.
 
För er som vill köra vv men inte vill betala för att vara med online och har en iphone (vet ej om den finns till android, om den finns skriv det gärna här så både jag och resten vet om det. Jag funderar nämligen på att byta mobil så vore bra att veta innan!) kan man ta hem denna appen WWCalculator. Där kan du räkna ut pp snabbt och enkelt och man kan även spara de redan uträknade sakerna så man har de kvar =)
 
Jag är sur fresten!! Jag har hittat en bit av himmelen (tror jag) och den finns inte i sverige!! VA FAN liksom!! Mailade dem och fråga NÄR den kommer hit. Håll i er nu, speciellt du Petra för du kommer dööö när du ser detta!!
 
 
Ben & Jerrys fast med frozen yoghurt! Jag vill ha! NU! Va ungefär 180 kcal i 1/4 del och endats runt 3% fett. Kanon! =) Nu är det bara att vänta in det...får se hur många år bara =/
 
Den som väntar på nått gott heter det ju......


Kommentarer
Petra

Haha ja jag vill oxå ha !!!! Verkar ju kanon få jag inte verkar kunna leva utan B&J !!
Jättebra blogg du har , med mycket bra tips och idéer och funderingar 😄👍
Kram

Svar: Tack goa gumman <3 Känns bra att ha ett ställe att ventilera ut saker och funderingar på. Kan va bra för mig att ha ett ställe att gå tillbaka till när motivationen tryter! =) KRAM!!!
Jessi

2013-08-15 @ 13:22:41
Jen

Hej goa klasskompis!
Har du testat yollibox? Det är frozen yoghurt som finns på bla maxi. Kolla deras hemsida www.yollibox.com. Löjligt gott!

Kram
Jen

Svar: Hej! Jag har tittat på den ett par gånger! Såg den i Nödinge men inte testat den än!! Då får det bli att prova =) Tack för tipset!! Kram!
Jessi

2013-08-21 @ 19:53:08
URL: http://www.jennielarsson.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jessiii.blogg.se

Varför ska allt vara så himla svårt? Har gått från fetto till smal och nu tillbaka till fet. Detta kommer vara ett ställe där jag kan ventilera ut allt jag tänker om min vikt och om livet. Det kommer handla om min eviga kamp mot dessa jävla kilon som jag lägger på mig så lätt. Att vilja så himla mycket räcker inte riktigt till. Men jag har hoppet kvar och jag hoppas det ska ta mig till mål, igen.... Kommer använda mig av viktväktarna och 5:2 metoden.

RSS 2.0