Kurr sa magen.

Helvetes jävlar vad hungrig jag är idag! Betydligt hungrigare än jag brukar vara. Har som tur var ca 200 gr kvarg kvar att äta men ska försöka vänta så länge som möjligt, kan nog ha kcal kvar till lite kräm också =) Gjorde lite wokade grönsaker förut med lite sweet chilisås på, det var riktigt gött!

 

 
 

Får hitta nått annat att äta en kvarg för nu börjar jag tröttna på det med, kanske får gå tillbaka till nyponsoppan lite, ska köpa lite mer sallad också. Vad skulle man mer kunna äta, får nästa ta mig en runda på maxi och kolla innehållsförteckningen på olika saker! Kanske man hittar nått kul! =)

 

Imorgon är det åter dags för att väga sig. Konstigt, jag har varje veckan känslan av att det inte gått så bra. Blev lite mer att äta både fre, lör och söndag. Tror det kommer bli samma denna helgen. Imorgon skulle jag slutat 21.00 men vi ändrade turen så jobbar 8-14 istället, det blir min sista dag på VFU:n, efter det blir det jobba för lön som gäller =D Ska bli så skönt att få jobba extra lite och få extra pengar! Jag var lite dum igår när jag var där för att skriva på papper, jag glömde fråga hur mycket jag skulle få i lön =/ får maila dem sen, fick ju 113.50 i Kungälv, kanske är det samma i Nödinge?

I alla fall, imorgon blir jag och Kevin hemma själva på kvällen och då jädrar ska jag ha filmkväll och då blir det lite Ben n Jerrys glass! Japp så får det faktiskt bli! Mums! Har en smak i frysen som jag inte testat innan, ska bli intressant att se om den är lika god som cookie dough! Hoppas! =)

 

Sen på lördag blir det ju halloween mys med familjen, då blir det blod och snor pannkakor till lunch och sedan hittade jag lite halloween mat på Lidl som vi ska ha till middag. Och till efterrätt blir det en halloween tårta! Också köpt på Lidl. Kommer bilder på dem i helgen, riktigt coola! =) Och om inte detta vore nog så blir det säkert en hel del godis….ja vi får väll se hur jag mår på natten sen! Hahaha.

 

Nä nu måste jag ta nått att äta innan magen kurrar sönder, förstår inte varför jag är så hungrig idag…skumt!

 

Kurr och hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jessiii.blogg.se

Varför ska allt vara så himla svårt? Har gått från fetto till smal och nu tillbaka till fet. Detta kommer vara ett ställe där jag kan ventilera ut allt jag tänker om min vikt och om livet. Det kommer handla om min eviga kamp mot dessa jävla kilon som jag lägger på mig så lätt. Att vilja så himla mycket räcker inte riktigt till. Men jag har hoppet kvar och jag hoppas det ska ta mig till mål, igen.... Kommer använda mig av viktväktarna och 5:2 metoden.

RSS 2.0